Monday 29 October 2012

Rancangan Percutian Saya

Markah untuk peperiksaan akhir tahun saya tidak memuaskan kepada saya kerana saya berasa saya boleh mendapatkan lebih banyak markah.Saya mendapat 80 markah untuk peperiksaan matematik saya, 70 markah untuk peperiksaan inggeris saya,81 markah untuk peperiksaan melayu saya dan 55 markah untuk peperiksaan sains saya. ibu saya berjanji bahawa apabila saya lulus semua mata pelajaran saya,ibu dan bapa saya akan membawa adik dan abang saya,saya dan ixora ke LEGOLAND MALAYSIA.Saya sangat ghairah dan tidak sabar untuk ke LEGOLAND MALAYSIA semasa cuti sekolah dengan ixora dan keluarga saya.








1 comment:

  1. Syabas, Khadijah! :)
    Cikgu percaya, awak telah memberikan yang terbaik dalam peperiksaan SA2 awak!
    Semoga awak akan mendapat keputusan yang cemerlang pada tahun hadapan dalam PSLE! :)

    ReplyDelete